Obec Kozlovice - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Aktuality - Výběrové řízení na funkci Vedoucí/ho městské knihovny

logo Kozlovice

v Brušperku

Městský úřad Brušperk

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

 

Tajemník Městského úřadu Brušperk vyhlašuje výběrové řízení

na obsazení funkce

 

vedoucí/ho Městské knihovny Brušperk

 

1.Zaměstnavatel: Město Brušperk, Městský úřad Brušperk

 

2.Místo výkonu práce: Městská knihovna Brušperk a knihovny v rámci jí spravovaného regionu

 

  1. Náplň práce:
  • vedení a řízení činnosti městské knihovny,
  • metodická, konzultační a poradenská činnost pro obsluhované obecní knihovny v rámci výkonu regionálních funkcí,
  • administrace dotačních titulů týkající se provozu knihovny,
  • zajištění vzdělávacích a komunikačních akcí knihovny,
  • správa a revize knihovních fondů včetně výměnného fondu,
  • organizace a koordinace vzdělávání knihovníků ve svěřeném regionu,
  • zprostředkování automatizovaných knihovních systémů,
  • akvizice – nákup, výběr a doplňování dokumentů do fondů knihoven,
  • vedení městské kroniky včetně shromažďování a zpracování podkladů o dění ve městě.

 

4.Požadavky pro vznik pracovního poměru:

  • středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání (obor knihovnictví nebo informační systémy výhodou),
  • praxe v knihovnictví vítána,
  • výborné komunikační dovednosti, schopnost samostatné i týmové práce,
  • znalost práce s PC, orientace na knižním trhu,
  • znalost knihovnických systémů výhodou,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • bezúhonnost.

 

5.Doba uzavření pracovního poměru: leden 2026

 

6.Platová třída: 10. (od 24.790 Kč do 35.770 Kč podle započítané praxe) + osobní ohodnocení

 

7.Zaměstnanecké výhody:

  • 25 dnů dovolená,
  • 5 dnů indispoziční volno (sick days),
  • pololetní odměny,
  • 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny, …),
  • příspěvek na stravování,
  • až 21 000 Kč roční příspěvek na důchodové připojištění,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost odborného i osobního rozvoje.

 

8.Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum a podpis zájemce.

 

9.K přihlášce se připojují tyto doklady:

  • životopis, včetně   údajů   o   dosavadních   zaměstnáních   a   odborných   znalostech a  

    dovednostech, které se týkají druhu práce (viz bod č. 4),

  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),  

    u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný

                            domovským státem.

 

10.Lhůta, adresa a způsob podání přihlášky:

Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 30. listopadu 2025 a to jedním              
z následujících způsobů:

  • osobním podáním na podatelnu Městského úřadu Brušperk v pracovní dny
  • prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Městský úřad  Brušperk,

       tajemník Městského úřadu, K Náměstí 22, 739 44 Brušperk

  • e-mailem na adresu urad@brusperk-mesto.cz

Obálku označte nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – VEDOUCÍ KNIHOVNY“.

O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.

 

V Brušperku dne 13. října 2025

 

Ing. Petr Urbanec, tajemník Městského úřadu Brušperk